2010-04-21 ? 20:53:45

21 april

20.38
Dagens första paus!
Igår firade jag min födelsedag hemma och med hundträningsvännerna.
Vi fick en kavat liten Alicia på besök, ja och en kavat stor Fredrik ;-) på eftermiddagen också. Med kavata Alicia, kom en eftersläntrande Rosa ;-) som sedan hängde med mig och tränade hund.
På klubben möttes vi av bla av Tim, han kom för att fria till mina fina Götängenstikar... och är man så kalasbra som Tim är... så finns det ingen tvekan... klart han ska bli far till en Götängens-kull!
Tim har HD A, tävlar lydnadstrean, högre klass spår och såklart MH!
Anette hade bakat en kaka för att fira min födelsedag, tack snälla, även om jag inte kunde smaka den pga mjölken.
Christel hade med sig en stor godispåse, fylld med sura goda sega godisar! CS, du är bäst!
Idag har Freyja och jag deltagit i invigningen av Bergkvara slottsruin, Ni ska tro att hon var läcker! Bilder utlovas!
Kommentarer
Lina

Vill se de utlovade bilderna!!!!!!

2010-04-22 @ 18:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: