2010-04-23 ? 19:43:26

23 april

Visst är hon fin, vår vackra Freyja! Underbara häst! I helgen kommer Jennie och Marie och rider henne, Nafna och Lind. Själv ska jag och Tinna till schäferklubben och vi ska ha prova på dag.
Igår bjöd vi Snygg-Eva på kvällsmat, innan hon och jag åkte upp till Marklanda för att träna. Eva spårade med Jabba och jag körde skydd med Tosse. Eva körde en liten sväng med Leo med, han var riktigt grym! Kvällen bjöd givetvis på många skratt som alltid... vi bjöd även grannarna på både skyddsarbete och skratt!
Idag har varit ännu en jättetrevlig dag, Robert och Gustav invaderat mitt kök för affärsöverenkommelser... snart är väl Robert största bonden i Bergunda socken... inte godsägare utan bonde!
Atgeir mår som en prins, härlig häst att umgås med, han har nu betäckt Karolína Sól, Nafna, Lind och Linda. Brá började brunsta igår.
I eftermiddag har vi har trevligt besök av Tessan, Fredrik och deras barn, Amelia och Tove. Barnen har lekt och vi vuxna pratade hästar!
Ikväll jagar Hannes och Janne vildsvin. Tinna, Lilja & Beatrice sover, så nu ska jag äta lite gott och njuta framför tvn.
Trevlig helg! Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: