2010-04-29 ? 20:10:59

29 april

20.04
Stackars Beatrice, hon ligger runt 40 graders feber, igår fick jag av misstag i mig mjölk, hela natten hade hon fruktansvärda kramper, blek, kallsvettig och inget fick henne lugn. Så jag var uppe med henne, kollade på tv och när hon var lugn, halvslumrade jag.
Igår imponerade hon på mig, 6,5 månad så hade hon satt sig upp själv, duktig tjej, Hon hade sovit i vagnen och vaknade och satt så glatt när jag skulle lyfta upp henne.
Robert har lagat vår diskmaskin idag, jag var helt säker på att vi var tvungna att köpa ny.
Vi har ju börjat kika efter nytt hem åt Tosse, det ska nog vara enkelt att hitta ngt bra åt henne.
Kommentarer
Lina

Men Ninni...inte skall du väl leva utan din Tosse?

2010-04-29 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: