2012-09-18 ? 15:54:34

Hamsterhjulet!

Jag är fast i hamsterhjulet!
Jobba! Måndagkvällar är trötta, planen är alltid rida eller spåra men lyckas sällan... handling, tvätt och annat trist hägrar jämt. Tisdagar jobba, träna Hippie på kvällen, hemma sent.. 22-23 är vanlig tid.. upp på onsdagen... jobba, "mamma-barn"-kväll på kvällen, Hippie får hålla sig lugn.. går sådär... mysa, mysa eller gå på Grand... mamma och barn somnar alla i samma säng före 21...
Torsdag... skulle va ledig, styr om jobbar iallafall... klippa mig eller rida på kvällen? Stor fråga...ja just det, spåra ed Hipp med... hade ju en lååångtidsplan... tävlingsplan...
 
Just det tvätt, laga mat, vika tvätt... dammsuga... glömde jag...
Fredag, sluta tidigt, nä visst sjutton det var inte tidigt... men fredag iallafall, mysa hej och hå fredag!
Lördag, ALLA VILL GENOMFÖRA OLIKA AKTIVTETER, rida, spåra, träna, leka, bada...
Söndag... snurr snurr..
 
och nu hinner jag inte skriva mer för jag måste springa fortare i hamsterhjulet!
 
Kommentarer
Mona

Jamen eller hur, är det inte förfärligt många vardagar i veckan nu för tiden??

2012-09-18 @ 19:22:36
URL: http://fridhemsfrun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: