2013-10-02 ? 15:13:00

Inte hunnit!

Veckorna svischar iväg! Förra veckan vad det hektiska dagar med jobb, lämna/hämta dagis, läxor, träningar mm.
I fredags hämtade Krille tjejerna lite tidigare på dagis/fritids, skönt för dem att få gå hem lite tidigare.
Själv var jag på after work och hade jättetrevligt med många skratt. Musikquiz och lite jobbprat...
Jag och min kollega Mikael... även kallas "Pingis"... Afterwork nere på Eniros kontor på Storgatan.
 
Sedan har ju Tinna och Felica tävlat i helgen. De var otroligt duktiga... och bestämda på sin sak... att rida femgång....Jag försökte övertala dem till lätt fyrgång. men icke... De ville bestämt rida femgång.
De fixade ju passen galant, men läggningarna och nertagningarna blev ju inte helt perfekta. Men de fick poäng i alla fem gångarter, imponerande!
 
 
Team Sandberg/Lindsten... minstingarna var duktiga hästskötare åt Felicia & Tinna.
Förväntansfullt ekipage!
Tinna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: