2013-09-12 ? 22:00:24

Spännande!

För ngn vecka sedan... Skrev jag att Krille och jag hade något att fira... Jisses vad det spekulerats... Och vad många som faktiskt frågat... Men synd för alla nyfikna... Det är hemligt ett tag till... 
 
Om ngn vecka... Ja, 10 dagar... Är det dags för Glimmas valpar att födas. Ser fram emot att se vad som föds... Finurlig rolig bokstav de ska börja på... O! Massvis med fina namn!
 
Igår var jag, Tinna och Felicia ute och red.... Tinna har utan tvekan fått smak på dyra exklusiva sadlar och utrustning... Hon fick rida i Gustavs gamla sadel igår och enligt Tinna helt oduglig...  hos mormor har hon numera en top reiter, som passar henne perfekt... Så gissa om det tjatas nu...
Iallafall rider tjejerna som tokar numera... Jag och Safir hänger knappt med i deras tempo... Tränar gör de också... Samlar och töltar med tyngden på rumpan numera.. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: