2014-06-29 ? 19:15:12

Mobilfri semester.... Typ...

Äntligen har både jag och Kristian semester... jag ska vara ledig tills jag börjar mitt nya jobb. Oslagbart härligt!
 
Vi har startat ledigheten med tre dagar på hotellet i Ullared... Kom just på mig själv att jag knappt haft med mig eller använt min mobil på flera dagar! Så skönt!
Att vi åkte till Ullared hade inget med gekås att göra... Både kristian och jag tycker det är en skittråkig butik och vi har bara shoppat några småsaker när vi ändå var där... Sånt som vi hade slut på hemma... Typ sköljmedel och tandkräm.. Och köpt enpack...
Folk är ju hysteriska inne på gekås,, och den ene kärringen värre än den andra som kastar sig över tvålen som om det var det sista flaskan i världen.. Fast det är klart.. 3 kronor billigare än på citygross...
Nä dit åkte vi för att gå på "En kväll i juni" med Linda och Carl-Johan.. Vi har haft en toppenhelg! Träningsvärk och ömma fötter! 
Många roliga minnen! Romantiska minnen! Så bra band och så fina texter... Jag kan ju inte annat än smälta av kristians blick när Eliza sjöng "utan dina andetag"... 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: