2007-04-18 ? 13:05:53

Onsdag!

Så.... dagens blogg!
Nu har man njutit av vädret i flera dagar, när jag var på väg till kontoret efter lunchen blev himlen alldeles svart! Så snart öser väl regnet ner!
När det är såhär fint väder så kan jag inte bara sätta mig ner på kvällarna och inte göra någonting.
(Nu kom det.., haglet öser ner över stan)
Men ikväll kan jag med gott samvete kolla på först Men in Trees sedan Greys Anatomy.... kan inte bestämma vilket jag är bäst Greys eller Desperate Housewifes...

Jag väntar på föl!!!! Lätt att stiga upp på morgonen nu, kollar direkt ut genom fönstret för att se! Det är ju redan 18 april (puh 20 närmar sig), och det är nära tills Vaengur kommer! Jökull fyllde år igår... om jag fyller 24 på fredag så betyder ju det att han fyllde 34.image35
Kommentarer
Anneli

Ninni börjar bli ett gammalt fruntimmer!! :D (Grattis förresten!) Och du... Greys Anatomi är bättre än Desperate Housewifes! ;)

2007-04-18 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: