2007-02-13 ? 09:18:15

Liten uppdatering

Helgen hände inte så mycket, Hannes hade med sig 30 kg lax från Vättern, jag tycker att det är riktigt äckligt när han  flår fiskarna! Flå vilt osv har jag inga problem med.. men fisk, blä!

Idagh får jag fylla bloggen med fräckisar istället.. kommer inte på ngt att skriva...  ingen ridning i helgen, melodifestivalen var kanon!

- Hur motionerar en man på stranden?
- De suger in magen varje gång de ser en bikini.

- Varför skapade Gud Mannen?
- En massagestav kan inte klippa gräsmattan.

Varför är män som hundar?
A) Båda har ogrundad rädsla för dammsugaren.
B) Båda har ett överdrivet intresse för kvinnors skrev.
C) Båda är misstänksamma när det gäller brevbäraren.

Ang ovanstående.... Ilona är obefogat rädd för dammsugaren, kan det möjligen vara så att hennes fd husse (vi tog över henne när hon var 3 år) alltid var tvungen att rasta henne när dammsugaren åkte fram..  ;-)

Denna kom just från Frida..
Jim och Edna var båda patienter på ett mentalsjukhus. En dag när dom gick förbi sjukhusets pool, hoppade plötsligt Jim i på den djupaste delen.

Han sjönk till botten och blev liggande. Edna hoppade direkt i för att rädda honom, simmade till botten och drog upp honom.

När chefsläkaren fick höra om Ednas heroiska insats beordrade hon omedelbart att Edna skulle skrivas ut från sjukhuset.

Hon gick till Edna och sa:

"- Edna, jag har både goda nyheter och dåliga nyheter.

Dom goda är att du blir utskriven. Eftersom du var kapabel att reagera rationellt i ett akut krisläge genom att hoppa i och rädda livet på en annan patient, konstaterar jag att du har ett friskt tänkande.

 Dom dåliga nyheterna är att Jim, patienten du räddade, hängde sig själv i badrummet i sitt badrocksskärp precis efter det att du räddade honom.

 Jag är ledsen, men han är död."

 Edna svarade: "- Han hängde sig inte själv, jag hängde upp honom för att torka!

 När får jag åka hem?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: