2008-11-26 ? 08:35:13

26/11

18.59
Ja.... vad har hänt sen sist... vi har ätit skinka... Tosse har kampat sönder sin boll, så det blir både foder och boll på Tassar imorgon... det är tredje bollen på 1,5 månad, snöret ger sig så försvinner bollen. Kikade efter sele (hetssele), hittade inte billig i nylon, men hitttade en riktigt snygg i läder för 500 kr... kan man ju önska sig i tidigt julklapp.

Hannes är och omvandlar tre bambi i mindre bitar....

Veronika (www.togasnova.se) lyckades verkligen göra ekipagebilden snygg/ (trots avståndet) www.ogalvesta.se  (ekipage)


13.06
Det gick bra på BCV! Väl hemma somnade Lilja och jag passade på att griljerna årets första skinka (prosit Conny), hur gott är inte det?
Sitter och letar på nätet efter en bra (och inte tokdyr) hetssele till Tosse.... lättare sagt än gjort, för några billiga verkar inte finnas.


God morgon!
Lilja och jag ska snart åka till BVC! Hon leker för fullt och kommer inte uppskatta bli påklädd.

Oj vad jag drömt mycket och konstigt i natt... Drömde att vi skulle flytta hästarna på Marklanda till en annan hage, från fålla "1" till fålla "4", iallafall var det alla de hästar vi har nu plus Venus och Svipa. Hur eller hur skulle de springa lösa allén upp och in i nästa hage, men vände tillbaka och fyra hästar smet, varav två av dem var Venus och Svipa, Venus återfanns ganska fort men Svipa hittades i Västerås... hmm ja drömmar...
Kommentarer
Conny

Hej Ninni! Hur griljerna man en skina????

(Challe-Man får faktiskt ta en liten paus i arbetet då och då ;-)))

2008-11-26 @ 13:21:41
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Challe

Conny - på mitt jobb bloggar man inte...

2008-11-26 @ 14:15:10
URL: http://azahara.blogg.se/
Conny

Challe - Nej, det kan jag förstå! Hade varit lite synd om patienterna ;-))))

2008-11-26 @ 14:52:08
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Veronica

Hallå där är det inte fötidigt att griljera skinkan - det gör man ju dan innan julafton Leer skämt å sidor - gud va jag blev sugen på julskinka nu vattnas ur munnen. Ha en fin fin kväll Kramizz

2008-11-26 @ 17:26:00
URL: http://www.togasnova.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: