2008-11-17 ? 09:30:10

Måndag

09.27 Lilja sover fortfarande!! Otroligt...
Fick mess från mamma, imorgon ska de till Kairo, de har det underbart!

Idag ska vi till stan, Tinna ska till tandläkaren!

Sagt av Tinna nyss....
"Ska det vara hundra miljoner tandläkare inne hos mig idag...för jag vore tacksam om det bara vore Charlotte"
Hur söt kan man vara???

Jenny.... Vi red för Anna http://www.kashassleislandshastar.se
Hon lånade Leikur till två tävlingar när mamma opererades... Så vi har honom hemma igen. Rolf red Stjarni och Emelie lånade Sara.

15.33
Tandis gick bra!!!!
Japp Rosa, du får kika förbi, vi måste ju planera julmaten med!
Jenny, nja jag ska tävla hund, tror att Anna får fortsätta tävla honom!

20.22
Hannes är på föräldramöte, barnen sover.
Har kikat ut ett datum på BH-prov.... Spännande!
Hmmm har jag ngt spännande att blogga? Borde jag ju ha nu när Ni kommenterar så mycket! Jo, har fullständigt mördat finaste älgkalvstek... vill Ni ha ett tips, koka INTE  älgkalv i vitt vin och passerade tomater!
Hästar och hundar mår utmärkt... Lilja och Tinna är pigga...
Hmmm, kommer nog ny inspiration under kvällen!!!!

20.49
Goa Tosse har börjat gå upp på övervåningen... hmmm... mest för att tala om för mig MATTE JAG VILL TRÄÄÄÄNA! Har grym träningsvärk sedan igår, men kan konstarera att jag använde rätt muskler, skönt att ha ont i magmusklerna!
Ni missar väl inte hundcoachen, hundarna är ju bonus... när man få titta på Fredrik i 30 min (åhh nu vet jag en som blev lite svartsjuk ;-))))
Kommentarer
Nicole - Thilians mamma

jo jag ska vara i braås, men jag ska inte vara med i lägenheten !

nej jag ska ju vara med i bilen och vara i braås och åker hem med dom !

ja peter får fortsätta läsa min blogg :)

2008-11-17 @ 13:53:59
URL: http://ww.niicol3e.blogg.se/
Rosa

Haha, hannes e rolig... Det blev säkert jättefint. Få skåda tapetern när jag blir inbjuden på kaffe...

2008-11-17 @ 14:31:45
Conny

Hej lilla Tinna! Är övertygad om att det gick kanonbra hos tandläkaren idag! Ser framemot att busa med dig på Leo´s lekland på torsdag! Kram

2008-11-17 @ 14:47:10
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Jenny

Ha ha det förklarar saken!

Men ingen fortsatt tävlingskarriär för Leikur med dig på ryggen då?

2008-11-17 @ 15:21:20
Challe

Vad duktig Tinna var idag!!! Det gick ju jättebra!!!

2008-11-17 @ 20:15:33
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: