2008-09-17 ? 09:19:38

Onsdag

God morgon, på väg ut till stallet...

10.45
Kom inte ut, Rosa ringde och störde ;-)))))
Vi var duktiga igår, snickrade, "höstade", storfixade i stallet, göttans. Tinna var så duktig, gick lång promenad med Lilja i vagnen.. och alla hundarna med sig, så fick Hannes och jag gott om tid att fixa i stallet. Hon är så söt, man har pratat om på dagis vad man ska göra om man går vilse.. vilket nästan skrämde upp Tinna... Men så har jag sagt, om du alltid har Tosse med dig, så hittar hon hem. Om Ni mot förmodan skulle komma vilse, du och Tosse, så har du en vän med dig, som dessutom kan värma dig. Så nu går hon ingenstans utan Tosse.

Mobilbloggade massor igår, bilder, inget har kommit in!

Cornelia, Lilja älskar HV! Tinna också, hon tjatar och vill se dem spela live!

Cornelia, hihi :-))))
Pojkarna sover sött, Sunna ligger runt dem, mysigt!

HAHA Hannes är glad, han har ju lovat Tinna att hon ska få gå på Manchester-match

13.05
Är jag smart, eller?????
Jag har, i flera års tid, varit så imponerad över hur tidigt på morgonen folk mailar mig, så satt jag igår i köket och utbrister "nuuuuu fattar jag", jag har fattat, jag har en isländsk mail, som går på isländsk tid... alltså mailen är skickade kl 6 isländsk tid, 8 svensk tid, nu vet jag särskilt en som skrattar högt, gör du????? Isåfall får du faktiskt göra mödan att skriva en kommentar, hahaha,
Tänk, så många år och inte fattat att hotmailen är inställd på isländsk tid, tror jag ska ändra den till Peking-tid eller ngt.

16.30
Jenni, jag kollar inte så tidigt, men ofta istället ;-)

Om en stund kommer Sleipnirs nya matte och skriver papper, Hannes och tjejerna är ute hos kattungarna. Hjälp fem ungar, har hjärta att avliva dem, risken är ju att Tosse har ihjäl de små liven när de börjar springa... ett problem... som är till för att lösas, en har jag döpt till "Norrland", den ska flytta till Iggesund.

Conny, välkommen tillbaka till bloggvärlden, vad du måste ha jobbat i eftermiddag! Pinnen, hon är en brukshund ingen agilityhund :-/))))

18.44
Slepinir är såld, till bästa tänkbara familj, ännu bättre, jag behöver ju inte sakna honom heller, eftersom det är våra grannar som köpt honom!
Lycka till Vivvi, Danne, Emelie, Jotam & Theo till denna underbara häst!

Jenni, kopiera gärna bilden både till din hemsida och gårdshundsbladet

21.03
Dixon & Dante har öppnat ögonen!


När vill du få hem din kattunge?
Kommentarer
malin

Ha en bra dag! =)

2008-09-17 @ 09:25:08
URL: http://sweetbanana.blogg.se/
Cornelia

SLUTA NINNI!!!!!!!

2008-09-17 @ 12:32:01
URL: http://dickolsen.blogg.se/
jenni

vi er også nogle der står op kl 5,30 og tjekker vores mail, UDEN at ændre datortiden

2008-09-17 @ 15:12:09
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Anneli

HAHAHAHA, Ninni din intelligens fortsätter att slå mig med häpnad.. ;-)



Eeehm, jag hoppas innerligt att kisse "Norrland" inte är menad att flytta till mig... Jag har redan en kisse mjau och hennes syn på andra katter är jämnlik med Tosses åsikt!!!!

2008-09-17 @ 17:06:34
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: