2008-09-14 ? 08:40:46

Söndag!

Hannes är ute och jagar, tjejerna och jag ska äta frukost.... men först en liten blogg :-)

Anne, nja alla hästarna och några till inom familjen!

09.07
Söndag, Tinna fick oboy till frukost, Lilja fick smaka Danino, vi brukar aldrig köpa hem sånt, men men.... lie helgmys. Så tog Tinna och jag varsitt ballerinakex  till kaffet, ja mitt kaffe då, ja något måste vi ju ersätta pappa med :-)

Dixon ligger och suttar på Dantes öra, de är så söta, riktiga glidarpojkar! Dante är helt klart busigast, han kryper mest och är de någon som hamnar under filten så är det han!

Vad dagen har att bjuda på vet jag inte riktigt, men vid 16.30 ska jag iallafall rida med mamma, Rolf & Emelie :-)))))

10.32
Sunna vaknade precis, vilken sjusovare va???? Söndag morgon så sover man ut säger Sunna!
God morgon Conny, säger jag! Visst blir man trött dagen efter... hundträning menar jag ;-)))))
Kanske läge för en återställare, ja alltså ett uppletande eller ett lydnadspass?

11.16
Fick Lilja till att sova en stund! Sedan gav vi Sunna gröt och blodkorv ;-), gav henne torrfoder först, hon såg helt förnedrad ut, torrfoder! Så fick hon babygröt med lite extra rapsolja och en bit blodkorv.

Conny, nej kantarellerna låter du bli! Har väntat sedan 9 att komma iväg och plocka de där svamparna... Hannes skulle bara jaga till 9.... hmmm...
Kommentarer
Cornelia

God morgon ;-)

2008-09-14 @ 10:14:00
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Cornelia

Gärna ;-) Funderade faktiskt på att ta mig tillsamma ställe som igår, eller plockade ni bort alla gula kantareller där ?

2008-09-14 @ 11:12:35
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Anonym

;-(

2008-09-14 @ 11:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: