2009-09-04 ? 16:02:58

4 september

15.47
Snart helg! Så till att börja med vill jag passa på att önska alla vänner trevlig helg!
Om en stund ska vi till Ledet och fira Theo och ha lite gemensamt fredagsmys.

Den söta bilden jag bloggade innan är på "Figge", Figaro son till Aza.

Bebisen i magen har de senaste dagarna gått från att "sprattla" till att försöka bryta sig ut genom skinnet känns det som. På fredagar går jag in på libero.se och läser om hur utvecklas bebisen är, är i v. 33+0 nu, med andra ord i v. 34 av 40, 33 fullgångna veckor. Lilja föddes i 35+2 och Tinna 36+6.

Kaspers matte Eva, ska arrangera grundkurs i viltspår, hade ju varit toppen för Hannes och Glimma... Synd att vi inte bor närmre varandra. Ska se vad det finns för kursutbud i Växjö. http://skogsstjrna.blogspot.com är Kaspers blogg.

Funderar på fram och tillbaka om jag ska anmäla till Växjöutställningen, inte lämplig miljö för en nyfödd, men min mamma kanske kan vara back up och Hannes barnvakt. Det brukar ju bara handla om någon timme för gårdshundarnas del...
Min mamma vill så gärna ställa Saga, Glimma är ju för ung...
Challe, ska det bli en systrarnas kamp?
Fast när jag tänker efter så är mamma kanske i Italien då, hmm, det löser sig alltid, Saga är (Saga=Ambra) ju så enkel att ställa ut att hon hade kunnat gå i ringen utan handler...
Får vi kanske se Bond i ringen, Cindra, Cärla, någon av E-valparna?
Kommentarer
Challe

Ja, sist det var "systrarnas kamp" vann ju Saga...

2009-09-04 @ 16:45:56
URL: http://azahara.blogg.se/
Eva o Kasper

Ja, som tur är har jag en mycket erfaren viltspårare vid min sida, annars hade det aldrig gått. Tillsammans hoppas vi ro det i hamn, ska bli jättekul. En första anmälning har vi redan fått in, en dsg. ;)



Ha en trevlig helg och hälsa bebisen!

2009-09-04 @ 17:13:07
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/
Jenny

Ingen fölmönstring i år då?

2009-09-04 @ 21:58:48
Ninni

Jenny, nej ingen fölmönstring... det hade blivit att spänna bågen lite väl hårt!

2009-09-04 @ 22:14:14
URL: http://marklanda.blogg.se/
Jenny

Hörde att det skulle komma Marklanda föl till Hackheda, men det kanske mest är Maggan och Rolfs uppfödningar med andra ord.



Lycka till på hundutställningen om du bestämmer dig för att anmäla.

2009-09-05 @ 09:15:39
Lina & Cärla

Behöver länken till hon som tränar hundar utanför växjö! Du vet vem jag menar, hon jag gick en kurs för i höstas.

2009-09-05 @ 16:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: