2010-03-10 ? 20:42:26

10 mars

20.23
Här går tempot i 110 hela tiden! Puha, senaste natten fick jag iallafall sova lite mer, men det är inte längre stunder i sträck.
Valparna växer och mår susen! De leker för fullt ute i snön, jag som trodde de skulle vara lite försiktiga i snön, men inte!

Igår var det sedvanlig träning i ridhuset, när man sovit så lite som jag gjort senaste tiden, är hjärnan som sirap, vilket också märktes på träningen, men det är ju så roligt att komma dit, vi kör vi grupper jämte varandra, annars hade vi inte varit hemma förrän långt efter midnatt, vet inte hur många ekipage vi är, men räknade till 17 bilar och några har ju flera hundar med sig.
Men jag var hemma före 23 igår... tog mer av sömnen, med "fyllde på lyckobägaren".

Lydnaden går dock väldigt bra, sakta men säkert går det framåt, som jag så många gånger sagt, så är lilla "Toslan" lååångt ifrån de flesta hundar i lydnaden, men hon har gått från att HATA allt inom lydnaden till att vara pigg, alert, glad svans osv... mn ibland" faller hon ur fokus"  och hamnar i gamla banor... men då är det bara att prata lite med henne, klappa, belöna och lite bus.

Nedan är två bilder från Götängens Fixa TACK LENA OCH MAGNUS!



Fixa med kompisen Ronja, Ronja är från Lantlivets kennel. (Fixa är mer svart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: