2010-03-04 ? 12:10:29

Antagit utmaning....

Inte nog med att jag anmält mig till lydnadstävling... jag har dessutom antagit en utmaning... Jag och Christel ska tävla om "ett överraskningspris till vinnaren och en HEMBAKT kaka", jag ska klara minst 175 poäng (max 200) i ettan alt tvåan för att vinna, Christel ska klara minst 185 i ettan eller 160 i tvåan.... vad har jag gett mig in på, jag kommer storförlora! Christel tävlade ju ettan förra helgen med 187 poäng... och jag har inte tävlat lydnad med Tosse mer än en gång och då med 127 poäng... sedan dess har jag ju inte tränat!
Fast med Loppan körde jag 192 p, men det är ju en gammal merit....
Problemet i ettan är hoppet, det är "för enkelt", så därför ´kör jag nog ettan och tvåan, eftersom provet är inoff så gör det inget.... det är ju egentligen vad vi kallar uppvärmning inför lydnadssäsongen, dock med domare och tävlingsledare, precis som en vanlig tävling.
Jag har iallafall funderat ut en sååå bra överraskningspresent om jag förlorar!

Nähä, nu måste jag lägga Lilja, så jag kan träna!

Må bästa kvinna vinna... och givetvis en RIKTIG schäfer... inte en IKEA-schäfer moahahahah!

Följ Christel kamp mot vinsten: http://alf.cs-hundcenter.se/
Kommentarer
Christel med BÄSTA ALF:en

Vad bra att du funderat ut en överraskningpresent till mig.

Jag behöver ju inte det....ha ha ha ha....

Må bästa EKIPAGE VINNA....

2010-03-04 @ 13:22:19
URL: http://Cs-hundcenter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: