2011-08-14 ? 21:09:20

14 aug

Har en gosig malle som sover på  mina fötter!

Idag har jag tagit hundra valpbilder och det  slutade med att jag filmade istället, filmerna finns på facebook!
Den enda som man ev kan lyckas knäppa en bra bild på är Lothuz, Loke är garanterat på fel sida kameran, Loop är garanterat någonstans långt iväg från kameran och Lexus har nog fått sin mors gen att inte lyckas fastna på bild.

Jag är idag så otroligt glad för Idas skull! Känner att Neo, eller Boog, äntligen fått lite revansch i utställningsringen. Stort grattis!
Kommentarer
Ida

Tack så mycket! Känns helt underbart, speciellt med tanke på att Neo nu äntligen är färdigutvecklad :)

2011-08-14 @ 21:19:53
URL: http://idasgardshundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: