2012-08-27 ? 20:16:35

Att sköta sin blogg...

Efter första jobbveckan, har jag inte varit i närheten av att orka blogga på kvällen. Man pustar lite och funderar på hur långt det är till jul.
 
Iallafall hade vi en spännande händelse i helgen, kom upp för trappan och såg att tre hundar intensivt slicka ngt som låg på mattan, mitt i smeten låg Katty.
Brevid Katty låg ngt svart och krälade, tänkte ju att det var en råtta! Men det var en kattunge! Vi hade ju anat att hon dräktig, men hon har inte blivit tjock. Kattungen har hon haft gömd minst en vecka, den hade börjat öppna ögonen. 
 
Hundarna är jättesnälla mot det lilla knytet, bara tar hand om henne... Just det hon har fått ett namn... Himla Zwart...
 
Däremot vet jag inte hur jag ska göra med Minna, Katty har hatat henne från första sekund och de slåss så fort de ser varann. De slutar inte slåss heller utan man får sära på dem. Inte rätt mot någon av katterna.
 
Kommentarer
terry

Åh så söt... Va härligt med djur. Tråkigt att det inte riktigt funkar med den andra...

2012-08-27 @ 21:15:39
Heléne

Är ju inte så konstigt att det inte funkat med tanke på dräktighet och nu en liten att försvara.
Men häligt med en kattunge i hemmet!!!!

Kram

2012-08-28 @ 07:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: