2012-01-02 ? 08:34:37

Årskrönika

På vägen till jobbet i morse tänkte jag om man skulle skriva en liten årskrönika....

Men... är det inte bättre att blicka framåt istället för bakåt?

På gång, så mycket roligt!

Barnen ÄLSKAR Dag-Otto.... jag tror till och med Tinna kommer börja rida igen.... vi har varit ute ett par kvällar och hon är så duktig!

Glimma... hon är "dräktig" med en gång... iallafall enligt sig själv!

Binkis paras till helgen.

Det kommer bli två enormt spännande kombinationer! 63 dagar hoppas jag gå fort, för jag är så nyfiken på vad som kommer födas!

Så ska ju Tindra och Disa fortsätta ridas in :-) De är ju så spännande! Så har vi ju två innestående betäckningar på Änghaga Islandshästar... tål att fundera på vem vi ska betäcka.... gamla Nafna... eller tjusiga Tindra eller Dísa.

Så ska vi till Norge, det ser jag fram emot! Så skulle jag vilja åka till London igen och hälsa på Hannes lillasyster med familj!

2012... det ska bli så bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: