2012-07-25 ? 11:04:13

För varmt!

Jag är ingen person som gillar 27 grader och stekande sol... och ska det vara så varmt så vill jag vara vid havet... inte bada i en insjö...
 
Igår åkte jag med barnen och Tinnas kompis Lovisa till Helgasjön, vi var där ngn timme och sedan skulle vi in till CG och handla lite småsaker, väl inne i butiken, INGEN PLÅNBOK! Tänkte ju direkt, stulen vid stranden!!!
Så i ilfart hem för att spärra korten, hade plånboken  ramlat ur handväskan hemma. Puuuhhaaaa!
Kände att det räckte mer än väl att min kära Iphone mördats denna månad!
 
Tränade igår! Har ju typ inte gått fot med Hipp på en månad.. under denna tid har hon blivit både lite olydig och tagit egna iniativ... senast vi tränade hade vi lite problem med ronderingar, ingångar och hopp. Hon slöade i ronderingarna, lyssnade inte, hon satte sig slarvig i ingångarna och tjuvade vid återhoppen.. men igår satt det som en smäck! Enda som saknades var kanske lite (läs mkt) kontroll vid ronderingarna, men fort gick det!
 
Så jag tänkte att jag får väl försöka ta tag i titlarna och satsa på en IPO2 i sept... och om det inte blir, så beror det på att jag är lat och inget annat.. Jag kom överens med mig själv, att jag får inte plocka kantareller om jag inte spårar först! Lydnad och skyddsbiten är inga problem för Hipp...
Kommentarer
terry

Huja värme ingen höjdare. Men havs fläktande stränder utan folk är underbart. Längtar till hösten.

2012-07-25 @ 11:52:26
Anonym

Huja värme ingen höjdare. Men havs fläktande stränder utan folk är underbart. Längtar till hösten.

2012-07-25 @ 11:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: