2013-02-12 ? 22:21:44

iPad eller iPhone

Vilket är bäst å
blogga på? iPhone går snabbt men bjuder på desto mer autokorrigering och tokiga ord. 
ipad är klumpig att skriva på men lättöverskådlig.
Dessutom vänder iPhone på bilderna...
 
men men..
Vilken dag, startade med frukost på Gusto där jag och mina kollegor löste en mordgåta. Rivstart på morgonen... Kallas teambuildning... Sedan hade vi 1,5 bowling... Roligt sätt att lära känna sina nya kollegor "utanför" kontoret. 
Jag var som alltid sämst och förespråkar typ ridning nästa aktivitet.
Rundade av förmiddagen med god och trevlig lunch på Koh thai.
Sedan var det dags för fyra timmars intensivt jobb.  
Ikväll har jag och tjejerna myst, ätit pizza och kollat på film. Några dagar till sedan sportlov
Tråkigt besked kom ikväll, Hippies dotter "Ella", Kiri av Centaurus omkom i en olycka. Drygt ett år gammal. Träffade henne för några veckor sedan, så vacker, trevlig tik! Tänker givetvis på Kaj med närmaste!
 
Jag har även en glad sak, Ixon har blivit far till sin tredje kull! Lava har fått halvsyskon och Binkis barnbarn! Det har vi firat med märgben!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: