2013-09-13 ? 19:51:00

Olika sorters lycka!

Livet består av så olika sorters lycka... I eftermiddag upplevde jag lyckan som gör mig så stark!
Min Safir, min 50... Det finns 50 blonda nyanser av den här hästen... Han är inte den optimala tävlingshästen, även om det finns kapacitet för lite högre klasser, begränsar hans lynne hur han presterar... men det är en häst som gör mig så lycklig...
Safir har inte det bästa rykte om sig... Men desto mer vi tränar.... Desto mer visar han hur fin han egentligen är... Och det vi lyckas med gör vi tillsammans, han och jag...
I eftermiddags, efter en hel del uppvärmning... Kunde jag rida honom i både hög och låg form i galoppen, sidvärtes ökade och minskade vi volten.. som att rida en riktig dressyrhäst! 
 
Avslutar dagens blogg med en annan sak som gör min lycklig.... Min fantastiska man... Och Dräparn Diva... På bilden ser hon vildsvin för första gången!
 
och min allra finaste Bea Bus!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: