2014-05-25 ? 19:20:46

<3

Åh.... "Vanliga män" firar mors dag med barnen... Just mors dag..
Men eftersom K är något helt extra har jag blivit uppvaktad sedan i fredags...
I fredags kväll kom han och äldsta trollungen hem med paket... Åh tänkte jag.. Jag får morsdag present lite tidigare.. En ny bikini! Precis vad jag behövde eftersom jag gått ner tre storlekar i kläder.. Jättefin och tokrosa...
Igår åkte K, F och T för att fixa lite... Hem kom de med kassar och hemlisar... Och ett stort gång röda rosor.... Åh gissa om jag blev rörd!
I morse låg vi kvar i sängen... Det tisslades och tasslades... Så stod fyra yrvakna trollungar och Liljas sovaöver-kompis Felicia med frukost på sängen... Teckningar och ett paket till... I paketet låg ett armband från Guess med en Swarovski-berlock... Åh jag blev ju rörd till tårar<3
I eftermiddag blev jag placerad på en filt med iPad och bok medan tjejerna fixades morsdag middag... med grillsupport av K... Så lagade de min favoritmat!
 
Vilken dag! Vilken helg!
10 röda...
Frukost
 
 
Morgonmys
ett besök vi madsjön hann vi med
Bjuder på en selfie i nya bikinin
 
Kommentarer
Kerstin

Vilken härlig helg du fick!!😊

2014-05-25 @ 20:18:14
Kerstin

Vilken härlig helg du fick!!😊

PS Snygg Bikini! 😎

2014-05-25 @ 20:18:55
Kerstin

Vilken härlig helg du fick!!😊

PS Snygg Bikini! 😎

2014-05-25 @ 20:18:56
Kerstin

Vilken härlig helg du fick!!😊

PS Snygg Bikini! 😎

2014-05-25 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: