2014-08-24 ? 13:45:07

Älskade unge!

Tinna fyller 11 år idag! Eftersom hon är hos sin pappa fyller år firade vi henne i fredags! Gissa om hon blev överraskad i fredags morse när Krille stod med tårta och jag med paket och sjöng!
 
I torsdags var jag i Malmö på utbildning. Lång, spännande dag... Passade på att springa in på Emporia för att köpa varsin Hollister bodyspray till tjejerna! Hihi de är verkligen tokiga i sånt. En speedshopping på Ikea hann jag också med.. Man får passa på när man är iväg ;-)
Beatrice kan också speedshoppa... 7.30 i fredagsmorse på mammas jobb... Nya stövlar!
Svampdrottningen! När jag var i Malmö fixade Beatrice och Krille kvällsmaten...
Ett kalas till! Barnens kusin Martin fyllde 9 igår!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: