2014-07-17 ? 22:47:23

Livets väg...

Vi är så mitt i livet,,, hela tiden på väg mot nästa och nästa steg., upplevelse, att göra, viktigheter, måsten, roligheter.... Så kommer man dit när man stannar upp...
Vi har idag varit på vår tant Veras begravning. Vera har varit en del av familjen sedan min mamma var liten. Hon har haft lika stor del som en mormor... Begravningen var fin... Men jag var så ledsen...  Vera skulle fyllt 91 i höst... 
Kära Vera på gungan
 
Runt sorgligheterna fortsätter vardagen, sommarlovet!
Flickorna rider för fullt! Ikväll har Beatrice ridit Fiffe utan ledtygel, själv red jag Safir. Fiffe är lika klok som hästen Svea i Bullerbyn..  Med försiktiga steg red vi 3 kilometer.
Tinna på Safir
 
Beatrice på Fiffe
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: