2014-12-31 ? 10:38:00

Vilket år!

 
 
 
ÄJag brukar varje år göra en årssummering av året och livet!
Hur man än gör har ju livet bättre och sämre stunder... men detta har varit ett övergripande fantastiskt år! Det har varit så många förändringar och alla till det positiva! Sedan har det varit ett och annat hinder på vägen. 
För ett år sedan, bodde vi på Eklövsgatan medan huset genomgick total make over... Det var ju spännande på många sätt! Jag trivdes i lägenheten, men det var lite jobb med hundarna.  Eftersom vi hade de stora, Hippie, Devil och Diva och de små Mini och Lava. Vi la massa jobb då och anade nog inte att vi skulle bestämma osD för att bygga ut ytterligare 45 kvadrat. 
 
Vi har fyllt året med liv, inte året med dagar. Att sitta och titta på bilder från året gör mig så otroligt glad! Så många upplevelse och roligheter!
 
Ett av mina bästa beslut..,, och största var att byta jobb. Tackar Eniro för de bra åren och uppskattar mitt nya jobb... Som är väldigt olikt mitt gamla, att sälja och jobba med John Deere är en utmaning och utveckling. 
 
Nyår i lägenheten!
Mycket fix i huset innan det var redo att flytta tillbaka till!
Det föddes bara en liten valp, Pongo! King of Marklanda!
Dansbandsgalan med Linda och Carl-Johan! tio i två är viktigt 😉
En helt underbar påsk på Österlen med familjen Örnberg! 
Jag trodde Kristian och jag skulle vara ensamma... Men när jag låg i solstolen, helt ovetande dök plötsligt familjen Örnberg upp! Gissa om jag blev förvånad!
En magisk vårdag.....,
Hela familjen firade Valborg på Österlen. Både jag och barnen tävlade på margaretehof.
Tinna på Lina
Kristian kom på zuperidén att gräva en damm... För hand...
Det går framåt... Bara 10x20 m kvar att gräva...
Bröderna på väg att ge upp...
Vi har ju tävlat väldigt mycket..., bilderna är ett axplock... Både islandshästarna och hoppning. Vi har ju dessutom tävlat i väldigt många grenar.,    gaedingakeppni, fipo, trail. 
 
Mormor skaffade rottweiler! Vicctory heter hon!
Många mysiga utflykter!
Midsommar på österlen!
Vi missade ingen allsång heller 😃
 
Semestern gick från Kolmården till Helsingör!
Enligt Kristian var dock älgsafarin bäst...,
 
Beatrice avancerade sin ridning mer och mer... Hon är ju trots alör rätt stor nu.,. Och lagom till nyår rider hon ut på Tindra i skogen utan hjälp...
Men så har hon kämpat tappert för att växa fort med.., Gäller att mäta sig ofta!
Vuxensemester med Rosa och Anders! Fyra hästar och en husvagn! Gissa om vi hade skoj!
Första veckan på nya jobbet!
Älskade Diva som fick avsluta sina dagar alldeles för tidigt och jagar nu på oändliga jaktmarker!
I höst kom Ztälla in i våra liv ❤️
De stora flickorna hade luciauppvisning på ridskolan 
Safir fann sig som glitterhäst
Julen firade vi på marklanda hos mormor och Rolf!
 
Ett fantastiskt år! Tack alla underbara människor som förgyllt 2014!
 
Kristian och barnen! Jag älskar Er oändligt mycket!
 
Gott nytt år!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: