2014-11-22 ? 10:54:13

Baksidan...

Fick ett sms igår av min bästa vän malin... Malin är den vännen som följt med nästan hela livet, i vått och torrt... Hon är min motsats... Och ständigt positiva vinkel när livet är körigt... De egenskaper som jag saknar bistår Malin alltid med...
Iallafall pratade vi om Diva... Och Tinnas fötter... Veckan som varit och veckan som kommer..  Husrenoveringen, barnkalas.. Malin skrev "förstår att det är mkt nu"... Tänkte direkt jo det är mkt.. Men kom på... Jösses... Såhär är ju vår vardag... Just nu kanske toppad av Divas död, och mkt energi vad gäller Tinnas fötter...
Fast i vanliga fall så fyller vi dagar med liv... Inte livet med dagar...
Förra helgen var vi i karlskrona... "Farbror"
tobias var hundvakt... Bebismonstret Ztälla var smart.. Insåg att det var bäst att sköta sig när man är hos barnvakt...
I veckan har jag varit i Åstorp på utbildning med John Deere och veckan som kommer ska jag åka med kunder till Stockholm och gå på Stockholm horse show som vi sponsrar. 
 
Till minne av ljuvliga, godhjärtade, älskade Diva
 
Ler med hela ansiktet 
 
Kommentarer
Terry

💖💖💖💖Vilken sorg 💖💖💖💖
Vi önskar er större och mer lycka resten av året med allt underbart man kan uppnå med de underbara människor och djur man har runt sig

2014-11-22 @ 15:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: