2007-04-02 ? 22:28:43

skrivet i söndags.. ;-)

Sitter just nu på planet, utanför fönstret är himlen vackert blå och solen strålar lyser i horisonten.  Klockan är snart 23 svensk tid?. Tinna sover.


Otroligt vacker  blev det just nu, molnen under oss är alldeles röda!!!


Lyssnar på Magnus Uggla? njuter av utsikten, funderar på universum.


Har Ni blivit lurade idag? Jag har blivit det.. piloten styrde åt söder istället för väster ..jag reagerade dock inte?


Det är lite oroligt i luften? när man flyger får man mycket tid att tänka? tänka på olika personer i min närhet. Innan jag ....

så långt kom min "lite mjukare sida" innan vi fick stänga av alla elektronisk utrustning pga landning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: