2007-08-21 ? 08:58:17

Duktiga Binkis o Tinna

Halv 8 i morse åkte Tinna och Binkis till Blekinge. Tinna hade skött henne perfekt hela dagen. Mormor hade inte behövt tänka på Binkis alls. De var på besök hos Lasse och Karin, Götängens Ulme, till och med då hade Tinna haft sådan superkoll och inte en kissdroppe inne! Tinna hade dessutom med sig hem underbara vindruvor som Lasse odlat!

De underbara krukväxterna jag fick av Jenni (Bárdur) är jättefina i köksfönstret, precis vad jag behövde. De trista begoniorna jag hade innan var ett sånt där Maxi-nödköp..

Tinna fyller år på fredag, hon har önskat sig simglasögon till Binkis, en häst (som om hon inte hade tillräckligt) och glittriga kläder. Hannes och jag var runt i flera butiker igår, hittande inte mer än en enda glittriga tröja. Modet iår är ju matta kläder bruna, rosa, orange. Tråkigt!
Kommentarer
Bonds matte.

En sådan jätteduktig flicka Tinna är att klara av ett litet yrväder som Binkis.

2007-08-21 @ 10:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: