2007-08-24 ? 20:46:59

Jag é inte bitter ;-)

Ikväll är Hannes på grillfest med sina arbetskollegor så jag är hemma och myser. Tinna somnade tidigt, helt slut efter dagen!  I brevlådan överraskades Tinna av två presenter, en från Bond (Götängens Bond-James Bond). Till hennes lycka att Bond visste att hon fyllde 4! Även Binkis hade ju satt in en annons i tidningen och köpt flera paket. Underbart att vara 4 år och överlycklig att en av de flyttade valparna visste att hon fyllde år!

Det andra paketet var från Hannes, Daniel & Daniela. Tinna som älskar fina kläder uppskattade verkligen presenten.

Min kväll börjar med "Jag é inte bitter" med Robert Gustafsson. Har man inte sett den dvdn så se den. Sitter här och skrattar högt för mig själv, särskilt när han härmar Tony Rikardsson! Tony som beskriver hur extremt manligt det är att vara speedwayförare. HAHA jag tycker speedway är extremt manligt, köra en mindre mc, utan bromsar, runt runt på en rund bana ;-)

Var en sväng i stan innan, passde på att köra genom Bokhultet, det är magiskt vackert där på kvällen!

Jag vågar knappt berätta vad Binkis hittade på idag, hmmm... Kontoret på jobbet är ett stort kontor och ett litet, gruvan.. Jag sitter i "gruvan" där Binkis verkar blivit lite väl hemmastadd... En kollega från andra kontoret kom in, Binkis hoppade ner från fåtöljen och var rätt tydlig med vilken kontoret tillhörde! Hmm, jag ä ordlös. Snacka om att löpa linan ut. Hon var som tur väldigt lätt att styra upp och hälsade/gosade glatt med besökaren.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: