2007-12-09 ? 13:07:35

Fortsätter softa

Lilja och jag fortsätter vila och softa. Skönt att vara hemma... På nätterna smyger Sunna upp  i vår säng och lägger sig vid Hannes fötter (fast hon vet att hon inte får). I natt var vi vid ett tillfälle fem i sängen. Sedan precis innan vi vaknar hoppar Sunna ner.

Tack för alla hälsningar i bloggen och mail *KRAM* till er alla!!!! Och alla kort såklart!

Sitter och kikar på Blocket, otroligt vad mycket gårdshundsvalpar det finns till salu! 80% är visserligen inte reggade i SKK och kostar 6500-8500... men många även reggade och annonseras om och om igen.
Undrar hur lång tid det tar innan jag blir "schäfer-absinent" nu när jag är hemma på dagarna. Fast först måste jag komma i ett par byxor ;-) än så länge är jag alldeles för öm! Mamma har fixat ett på XL-sidenpyjamasbyxor åt mig, de kan jag ha, ser hur dumt ut som helst, men det är ngt annat än morgonrock iallafall. Ställde mig på vågen igår, väger mindre än innan jag blev gravid... förvånad... men sedan är ju magen svullen. Som tur är går det bättre att röra sig för varje dag.

Ps... Cicci om du läser detta... vad har du för adress till din blogg??? // ZuperN ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: