2007-12-13 ? 21:54:21

Läkarbesök!

Idag har Lilja och jag haft en "hektisk" dag, förutom att natten var liiiiiite sömn så har vi haft en dag med för oss en hel del på schemat.  I förmiddags kom Marianne (Götängens Deliza) förbi med paket till tjejerna, varsin jättesöt mössa med hundtassar på. Ska ta kort och lägga i Hannes blogg!

Vid 13.30 hade Lilja tid för läkarbesök, så vi var åter på neonatalen. Liljas arytmi är bättre iallafall. Läckaget från aortan (om jag förstod allt rätt) ska undersökas/utredas mer i januari.

När vi Hannes hämtat Tinna på dagis, hade hon och jag en mamma-Tinna-stund för oss själva, på Lindex ;-)
Tinna fick en ny pyjamas och kräver strl 110 nu! Wow! Hannes och Lilja väntade i bilen. Sedan sprang vi in snabbt på Maxi för att köpa lite glögg och faktiskt en julskinka.. men mer blev det inte för jag kunde omöjligt bära. Men kom i ett par  byxor idag! Äntligen! Lite ömt kanske... men det gick... vet inte om jag skrev igår, men Rolf mätte ärret med tumstock, 21 cm..... :-/

Nä, nu ska jag allt ta och kolla skinkan... tycker den tar tid!
Kommentarer
Camilla

Vad skönt att Liljas hjärta är bättre :-)
Skönt att komma i sina byxor nu förstår jag.
Ha det gott!
Kram Camilla

2007-12-14 @ 11:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: