2007-02-14 ? 08:41:58

Alla hjärtans dag!

Var det någon mer än jag som överraskades i morse?? Satt igår och pratade med Camilla (Rödulls matte) och klagade över hur oromatisk Hannes är...
I morse överraskades jag med den största bukett jag sett, och ett lång kärleksbrev!

Ni som brukar ringa till mig och jag brukar ursäkta att om det bryts så är det för telefonen har dåligt batteri... men det är visst inte så.... jag pratar bara för mycket i telefon ;-) Batteriet klarar tydligen inte hur mycket som helst!

Idag är Sunna med mig på jobbet.. tydligen är min kollega Jerry rädd för hundar.... så hon är kopplad men ligger som en prinsessa jämte mig, på en stol..... Fobi-träning ;-)

Fick just höra att Patrik, Götängens XA, har en bebis på väg, GRATTIS!
Kommentarer
Camilla

Vad kul att du fick en blombukett idag! Det är du verkligen värd. Köpte du något fint till Hannes också? Jag möttes också av en jättefin blomma idag när jag kom ner i köket och ett jättegulligt kort med massor av kärleksförklaringar. Själv hade jag köpt en tröja, godis o ett kort åt Nicke.
Alla Hjärtans Dag förgyller vardagen :-)
Kram Camilla

2007-02-14 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: