2007-02-28 ? 08:53:16

Bakom molnen är himlen alltid blå!

Idag börjar jag att säga GRATTIS PATRIK, ETT ÅR ÄLDRE-DET GÅR INTE ATT MÖRKA!!!!!!!!!!!

Hannes har ryckt upp sig, tar en extra värktablett och börjar idag med sin C-uppsats, eftersom han har lite ont så satt jag och googlade ämnen åt honom igår kväll. Något inom logistik....

Annars tycker jag att det är fullt upp.. man jobbar, hämtar Tinna, lagar mat, matar alla djuren, tvättar, städar, lägger Tinna... skööönt med torktumlare- me like!!!!!! Ungefär som när Hannes var skadad förra gången.

Sara fick flytta till Marklanda i helgen, ska jag rida så måste ju ändå mamma, Rolf eller Gustav passa Tinna. Dessutom tar Rolf med henne som handhäst när jag inte hinner rida... mamma rider henne ibland med, men mycket nöje!

I helgen blir det Öland, hämta Júlia, även Jockes 40-årskalas.

****************************
En man uppträdde på cirkus med en levande krokodil.
Avslutningen av numret var en riktig rysare. Han drog ner gylfen och
tog fram sin stolthet och placerade den mitt i gapet på krokodilen. Så
stängde han krokodilens käft och stod alldeles stilla, publiken var

dödstyst.
Efter ungefär en minut tog han fram en liten gummiklubba, gav
krokodilen ett kraftigt slag i skallen och då öppnade denne gapet.
Mannen kunde dra ut sin stolthet igen, helt oskadad. Publiken jublade
och var lättad.
Då säger mannen att han erbjuder 10.000 kr till den i publiken som
vågar göra om samma sak. Dödstyst i publiken, ingen vågar ställa upp.
Då räcker en blondin på första bänk upp handen.
- Jag kan prova, om du lovar att inte slå mig så hårt med den där
klubban!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: