2007-02-26 ? 09:52:01

Måndag

Så då var det måndag och allt börjar lugna sig.
I torsdags var vi på helspänn hela dagen. Operationen tog tid, de fick komplikationer, de hade inte sett på röntgen att frakturen låg in i bröstbenet och precis vid hjärtat. På kvälllen var Hannes helt borta och fick problem med blodtrycket. Men till fredag lunch var det stabilt men Hannes hade väldigt ont. Tinna var jätteledsen och rädd för sin pappa. Sedan på fredag eftermiddag drabbades avd. 19 av VINTERKRÄKSJUKA och skickade hem alla som var möjligt, även Hannes.  Så helgen var lite slitig. 

I lördags passade Rolf Tinna en stund, mamma och jag tog en ridtur. Jag på Stjarni ( har träningsvärk , han är ju som en cylinder) och mamma på Sara, hon lös som en sol och Sara gick som X2000!!!
Fast Stjarni gick bra, men är man van att rida Sara så.... men snäll är han...


Åkte till elgiganten igår, skittrött på att hänga tvätt så jag bestämde mig för att köpa en torktumlare, såg en 42´plasma och var på väg ut med båda när jag började tänka efter... Tv´n var väääl dyr...


Hannes och jag firade 7 år tillsammans igår, så mysigt det kunde bli efter omständigheterna!

Tinna är faktiskt fortf lite sjuk, ont i halsen. Men jag kände att jag behövde åka lite till jobbet. Så hon och Hannes tar hand om varndra, hon är ju så stor nu!
Kommentarer
Anneli

Grattis till 7 år !!!

2007-02-26 @ 13:07:52
Anonym

Skönt att operationen gick bra tillslut. Hoppas att Hannes snart kryar på sig. Grattis till sju år tilsammans! Kram Camilla

2007-02-27 @ 16:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: