2007-02-06 ? 08:43:55

så var det tisdag

´Tisdag morgon och jag är knappt vaken ännu...  förhoppningsvis så vaknar jag.... när jag druckot några koppar kaffe till...

Just nu är det största underhållning på alla dessa forum, buke och sif´s . Ibland är det  klockren underhållning när det är lite att göra på jobbet.... vissa är ju riktigt ute och seglar när det gäller avel, tur att vi inte släpper aveln fri, puh!

I helgen åker Hannes, hans pappa Jón, Stefan,Björn, Óli och Fridleifur till Vänern för att fiska... hemma själv hela helgen. Måste lura Gustav att sitta barnvakt så jag hinner rida.

Himla skoj förresten nu när ni kan kommentera bloggen!

Ikväll ska Gustav och jag träffa en medium igen, www.skogsljuset,se riktigt coolt är det.

Ni får gärna maila över lite roliga historier... ;-)
Fick denna nyss denna av Tina, håll till godo.... skratta! (Om du inte får upp något kan jag mail den till dig)
http://www.hamsterpaj.se/underhallning/view_item.php?id=987
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: