2007-07-04 ? 08:48:57

Regn & valpnamn

Regnet öser verkligen ner, men som tränad "Islands-bo" så bekommer det mig inte så mycket. Däremot är det nästan lite mysigt! Är iallafall göttans glad att huset är nydränerat med tanke på regnmängderna, fastän jag får skämmas över den där j*kla trädgården som fortfarande inte är fixad! Ska ringa och jaga Capea idag. För två veckor sedan var de och började fräsa bort stubbar efter fällda träd, efter 1,5 stubbe gick maskinen sönder sedan dess har jag inte sett röken av dem, 2,5 stubbar kvar och trädgården ser ut som ett byggarbetsplats-med ogräs!

Familjen Wassholm har valt namnet Billy till sin valp, så Bianca Bratztjej, Bond, Bárdur och Billy.

Tre arbetsdagar kvar till semstern.. nice!

Äntligen röntgentid för Saga! Eftersom min kära mamma absolut vill röntga henne i Läckeby (riktiga proffs på att röntga höfter) så har det dröjt eftersom deras röntgenmaskin varit sönder, 20 augusti ska de ner!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: