2007-07-30 ? 19:40:28

Saga röntgad!

Idag är Saga röntgad, det såg jättefint ut! Däremot var hennes tonsiller inte så snygga, så de ska tas bort i slutet av augusti.. i Läckeby.

I morse åkte mina svärföräldrar hem, det har varit intensiva dagar, men många övernattande gäster, så idag var det som om all luften gick ur.. puh.

Idag har valparna klippt klorna... Bárdur som in vanliga fall är en riktigt tuffing... är den ende som piper vid kloklippning. Inte ens när han fick sitt stora chip & rabiesspruta pep han, i fredags... Kanylen till chippet gör vem som svimfärdig, fyyy säger jag! Han var dessutom coollugn bak i bilen med Tinna, de satt i bilstolen och han var hur nöjd som helst utan mamma (som satt i bagaget) och syskon.

Jag hoppas alla har fått bilderna jag skickade igår... 50 st eller så ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: