2007-03-14 ? 11:37:39

Är inte våren underbar?

Gräs, blommor, ljust häärligt! Lider med alla pollenallergiker.... fy!

Ikväll efter jobbet kommer Millis & Chilli, vi ska rasta. Härligt att det är ljust ute! Chilli röntgades igår!

Åse var på besök i måndags.. vi kom att prata mat! Hannes utbrast plötsligt, "Ninni jag är dödstrött på dina köttfärsrätter".. när jag tänkte efter var jag också det... så igår inhandlades diverse nya saker, rotfrukter bla! Och potatis! Vi är ju inte så förtjusta i en massa kolhydrater... mandelpotatis köpte jag ju häromdagen visserligen....
Jag är iallafall super på Wallenbärgare ;-)

Jaha.. vad händer annars....  ridkurs i helgen... Tinna ska på kalas... njuta av vädret.
Kommentarer
Anonym

Vad är det för kurs? Spännande.

2007-03-14 @ 17:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: