2007-05-05 ? 21:26:50

Lördag...

Hannes åkte till Finland i morse, Tinna har varit gnällig hela dagen... ville följa med.
Lasse kom förbi vid lunch och högg lite ved... stackarn blev väääldigt svettig.

Tinna hade en kompis hemma igår, Frida. Frida går på ridskolan och vill inget hellre än att komma hit och rida. Men det fick dom inte.. De tog istället in Lind, borstade lite och matade henne... spridde ut en hel höbale på golvet, jippi vad glad jag blev i morse.

Vid  6-tiden kom Gustav förbi, rätt trötta båda bestämde vi att jag skulle hämta pizza. Körde genom nyutslagna vackra boket. När jag kom till Söder var det nästa underhållande att köra förbi och kika på folk, överhängade så var det par ev med barnvagn troligen på väg på fest, där hon gick 10 m före jättestressad och ropade till sig lugnt promenerande man med en blomsterkvast i handen... männen verkade inte ha bråttom...

Kände mig superhot på pizzerian i mjukisbyxor och foppatofflor...

Klockan är nu 9 och jag är helst slut. Mina ston springer runt som galningar i hagen utanför fönstret. Tror ni det kommer föl i natt?

God natt alla vänner.....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: