2007-11-22 ? 19:30:50

Det här med konsekvens ;-/

Ikväll när vi kom hem hade Tinna somnat i bilen... när hon vaknade var hon plötsligt godis-abstinat! Helt tokig, låg och skrek på golvet... jag är ju mest sådär, hör det knappt.. talar om för henne att sorry, gilla läget det är torsdag-ingen godis dag. Iallafall var det fullt liv när jag gick ut i stallet. När jag kom in sitter hon tyst -OCH ÄTER GODIS! Okej, Hannes har ju inte nekat henne någonting-någonsin... så varför trodde jag egentligen att han skulle göra det ikväll (för att jag sagt nej... hmm)... Iallafall körde jag en näringslära med Tinna (bara full med sanningar) och hon slutar genast äta godis och hugger in på raggmunkarna.
Nu är Hannes och Tinna på Media Markt och vad gjorde jag... te och 4 pepparkakor! Är det godkänt?? Näää... kom på mig själv, kan ju inte sitta och äta pepparkakor (Tinna och jag pratade socker) när hon inte får äta godis..

Från det ena till det andra.... tror bebis är nära, utan igångsättning. Jättemkt sammandragningar, kan knappt gå upp till skogskanten med hundarna! Tinna föddes i v. 36.... och jag är i 35 nu!  Man kanske skulle ha bebis-lotto. Det brukar vi ha på jobbet när ngn ska ha barn. Datum gäller och är det flera som gissar samma datum vinner den som är närmst i klockslag.

Är omnämnd i Jennys blogg :-)
Jenny, blev inte du utmanad för ett tag sedan?
Kommentarer
P-A

Gissar 2/12 kl. 15.15
:-)

2007-11-22 @ 19:33:45
emma

spännande med bebisen!
gissar 29/11 kl. 10:31 ;)

2007-11-22 @ 21:01:56
Camilla och Rödull

Gissar på 27/11 06.43
Spännande att se vad det blir :-) För oss som inte vet alltså. Ni vet ju :-)
Lycka till!!

2007-11-23 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: