2007-11-09 ? 20:15:26

fredag kväll

finns det ngt skönare än fredag kväll? Fast jag slutar tidigt, är jag aldrig hemma tidigt på fredagar. Man kör en massa ärenden hit och dit, handlar lite fredagsgott mm. Var på Sörby och betalade killen som grävde Krafas grav (vi har tillstånd att begrava våra hästar).
Sedan ville Tinna ha thai-mat ikväll, så en sväng till Koh Thai blev det. Hann även att köpa fars dags present.

Medan jag var ute och for, städade Hannes och fixade hästarna. Bond var inte särskilt förtjust i dammsugaren. Binkis däremot talar gärna om för dammsugaren vem som är farligast av dom två ;-)
De är så söta syskonen när de lekt en stund och sedan somnar som stockar.

NU ska jag se hur länge jag orkar kolla IDOL, eller om jag somnar, det snöar för fullt och blåser... HEHE gissar att det  är snökaos i Stockholm
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: