2007-11-05 ? 16:30:15

Jag har blivit utmanad!

Helen, Duskos kennel, har utmanat mig.
7 sanningar (halvhemliga) om ...... mig

1. Det händer ofta att jag inte svarar när det ringer....
2. Även om jag "ger mig" i en diskussion, tänker jag för mig själv, jag har alltid rätt...
3. Är skadeglad
4. Stenhård utsida, extremt mjuk insida (väldigt få känner min insida, de som gör det, vet själva)
5.  Avskyr att förlora, kan inte förlora, då finns det alltid en anledning till det... För att undvika att behöva förlora sätter jag numera låga tävlingsmål, då kan jag ju bara "vinna över mig själv".
6. Hittar alltid svar på allting, även om jag kanske egentligen inte vet ;-)
7. Älskar ensamhet, njuter av att få vara bara jag....

kör en 8... som följer 1... älskar telefonsvarare ;-)

Ska nu utmana 7 personer (med blogg, ja Familjeliv  måste gå med???) att berätta 7 sanningar och utmana 7 andra:
Millan
Jenny
Hannes
Anna m. bebben ;-)
Åsa
Angela
Frida
Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: