2007-11-19 ? 09:06:38

Såååå fina foton

Nu har jag en hel hög med superfina nya kort. Lägger in dom nedan!
Lind är hemma nu, jesus vad tjock hon är... hon är säkert närmare 600 kg! Hennes rygg är hjärtformad av fett! Hon är tjockare än Brá när hon var som fetast! Jag vågar inte fota henne och visa! Nu har jag ställt henne på stall, hö och vatten! Sedan får Hannes och Tinna börja rida henne till helgen. Lät henne busa med Freyja, Nafna och Sleipnir igår, hon flåsade som en blåsbälg medan de andra var helt opåverkade.
Hon var alldeles tosig när de andra fick kraftfoder igår kväll.... bra tyckte Hannes, då gör hon av med  lite energi när hon står och hoppar i boxen ;-)

image248
Götängens Bianca Bratz

image246
Götängens Bárdur (den blicken får "gammelmatte" att smälta)!
image247
Götängens Bianca Bratz
image249
Leonberget´z Crystal Sun by Swarovski "Sunna", så otroligt vacklert huvud!
image250
Sunna, helkropp!

Min kamera och jag var inte riktigt överens när vi passade Bond, men har ett himla gulligt kort:
image251

Vore skoj med lite nya foton på Angelique "Vilma", Bonus Kasper, Billy och Bond.
Kommentarer
emma

ah men vilken bra artikel om Gustav i Eidfaxi, och vilken snygg bild, undra vem som är fotografen ;)

2007-11-19 @ 18:32:24
URL: http://www.emmajansson.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: