2007-10-01 ? 20:34:06

Okej... många nyfikna

Ser på statistiken att många är väldigt nyfikna på vad som hände i Tyskland,... och jag gissar att Ni inte vill veta om det var god frukost på hotellet.

Men, det var många parter inblandade och jag väljer därför att inte skriva visningshistorien i bloggen. Däremot att Ni som vill veta hur det gick och vad som hände välkomna att maila mig [email protected] så ska jag berätta. Iallafall så är vi inte det minsta missnöjda med vad Leikur lyckades prestera, som Ni ser på bilderna (Magnús Gislason visar honom efter ha suttit på honom 5 minuter innan visning) så är vi mycket stolta över vår härliga fina Leikur.
Dagens rosor går till Magnús Gislason och Malin Brännlund, Emmigårdens Islandshästar. Magnús du gjorde en hjälteinsats och red som en äkta islänning rider en gædingur!

För övrigt så hade vi en underbar tripp, som har får berätta mer om, kanske imorgon, för nu ska jag se första avsnittet av "Gynekologen i Askim", visst låter det spännande!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: