2007-10-22 ? 11:41:32

Så kallas man för gammal!

Hade en himla trevlig kväll men mina "gamla naturvetenskaps-vänner" i lördags. Var i säng först vid halv två (väldigt sent för att vara mig) och helt slut hela dagen igår. Pratade med en annan Ingelstad-polare sedan på söndagen, som snällt upplyste mig om att tröttheten berodde på att jag börjar bli gammal, TACK M!  Förr om åren när vi partade så handlade våra diskussiononer om helt andra saker, nu pratades det om hur våra hus var uppvärmda, vilka som låtit besiktiga sina trekammarbrunnar om det blivit underkända, panelbyten m.m. Även en lång diskussion om det alldeles för låga mjölkpriserna! Helt seriöst, vad hände??? Ja,inte  blir man roligare med åren iallafall.

Sen i söndags var vi på förmiddagen i Bergunda kyrka, Tinna fick sin Barnens Bibel. Bild i Hannes blogg....
http://arcdow116.blogspot.com

Sedan vid lunch kom Helena och Malin. Helena är nyutbildad djurhomepat och kikade på Krafa. Malin lånade Sunna, hon skulle på dejt och körde hundtricket.

Vid 2 kom Åse och sööööta Elsa på besök! SÅ det var en social dag...

Fick förresten punka på bilen på väg till Alvesta i lördags kväll... men blev räddad av en stor stark vildsvinsjägare... det Ni!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: