2007-09-17 ? 16:15:00

Jag handlar och Hannes skruvar....

I helgen kände jag för att göra om hemma ;-)
Så i lördags for Tinna och jag iväg till K-rauta (ja först blev det en bratz-docka på Toys), avsikten var att köpa lite smått och gott för att fixa hallen och finrummet, det första Tinna och jag ser var fiiina tapeter, men efter mycket beslutsångerst valde Tinna och jag med att vänta med tapeter till Hannes var med... det är ju dessutom han som ska sätta upp dom.. men lister och färg mm fick vi med oss.
Tyvärr var plastmatta till hallen beställningsvara, så det fick också vänta. Men gardinstänger, gardiner m.m. är inköpt. Sedan abr det av till Ikea, bokhyllor, förvarningslådor, skoställ.. mycket bra. Så lite mysiga ljus, skålar till hundarna och köttbullar såklart! Annat hett tips är den trevliga rean på Stenbäcks mattor!
Så Hannes har massa kvällsnöje hela veckan, allt från att skruva ihop bokhyllor till att måla dörrar ;-)

Tyvärr så är lilla Lonis riktigt dålig igen, vi får se vart det tar vägen, lägger iallafall in några bilder jag fick av Millis på Binkis och Chillis bus.
image176

image177
Binkis
image178
image179
Achilles "Chilli"
image180
Kantarellhunden Chillis storfångst!
image181
"Gammelmattes" favoritbild i repris! Är han inte bara för läcker?
Kommentarer
Eva

Hej!
Vilken bra kantarellhund! Sån ska Kasper också bli. Just nu sover han dock, uttröttad efter dagen. Han gillar verkligen att ligga och sola, och begriper sig inte alls på att det bara blir kallare nu.
Ha det, hälsar Kasper med familj

2007-09-17 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: