2007-09-21 ? 21:16:41

Klippt lugg och läser tydligen alldeles för lite skvallertidningar!

Ibland är livet inte hund eller häst.... Var och klippte mig idag och slog upp Se och hört "Kishti och John går skilda vägar".... läser snabbt och upptäcker att denne John är min gamla kompis från "blöjåldern", ja sen vi var tre eller ngt. http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article561633.ab
Iallafall så har det tydligen stått massor om Johns och Kishtis affär hela sommaren... jag erkänner att jag är förvånad... delvis för jag inte gillar Kishti från Idol och sedan John.... som är så jordnära... med Kishti!
Men bättre väg in i musikbranschen för att göra en sångkarriär kan ju inte John få...  han kan nog bli den nästa världsstjärnan.. som en gång i tiden stod på scen i Bergundaskolans aula...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: