2008-04-26 ? 14:33:33

26/4

Underbart väder... kan inte slita mig från datorn, kollar och uppdaterar Aza's blogg hela tiden. Hannes sover, gick upp vid halv 6 i morse. Tinna somnade 18 igår, alltså uppe tidigt idag... jag gick upp först vid 9. Lyxigt!

Kollade Talang 2008 igår, skön fredagsunderhållning, man behöver inte tänka, bara luta sig tillbaka i soffan och bli imponerad! Bert Karlsson är ju störtskön kille... okej gubbe!

Karolína.... föla! Hästskrälle, gå och hålla på sig!
 
Gjorde halva disken efter lunchen, smet ut och borstade hästarna... gjorde nästan resten, var tvungen att kolla Aza's blogg emellan.... Ske erkänna att jag inte kollat Sleipnirs testiklar förrän först idag... men han hade båda nere. Tja, hade ju inte spelat ngn roll om jag kollat det i vintras eller nu.

Lina, läste din blogg. Man blir så trött! Likadant i Geysir, höll i ungdomsaktiviter var och varannan helg, tillgängligt 24 timmar om dygnet och kunde verkligen få ett telefonsamtal eller sms vid midnatt från någon (vanligen upprörd medlem), så höll jag ju lektioner och tog såklart betalt precis som vanligt, ingen skillnad om det var för Geysir eller privat, så var det såklart något avundsjukt nöt som inte kunde låta bli att lägga sig i, tyckte jag skulle ställa upp idiellt för föreningen (ännu mer idiellt än jag redan gjorde), jäkla gnällade, så jag sa tack hej.. och vad hände, Geysirs ungdomslag-verksamhet försvann, ngn ynka träff... men inget som intresserar som förr, nää ligger man och kör och håller kurser så inte en chans, klart man ska ta/få betalt, min utbildning har ju kostat mig en massa pengar (tyvärr föds man nu inte färdiglärd), men det kan vi prata mer om på telefon istället, när du fått röst....

Nääää, nu ska jag inte lägga energi på det, men Lina, TA INGENTING PERSONLIGT! Ingenting andra gör beror på dig. Vad andra säger och gör, är en projicering av deras egen verklighet och deras drömmar.
Kommentarer
Lina

Gulliga du, jag blir så glad över dina ord! Tack Ninni!
Idag har jag tillbringat hela dagen på avelsvisningen i Vaggeryd. Berömmen har flödat över Bjarg, så mycket lovord att jag inte trodde att det fanns. SIF, hästägare, ryttare, publik... så underbara människor det varit där! Mitt hjärta dansar runt på moln.
De har fått torsdagens elaka ord att blekna lite, tack och lov. Att ta befogad kritik har jag inget problem med, men skitsnack gör mig ledsen, riktigt ledsen. Dina och andras ord värmer så! Alla Bjargs medlemmar skall var stolta över denna helgen! Alla funktionärer har hjälpts åt att göra det till succé! Vi har visat att Bjarg & Vaggeryd är värda att finnas med på islandshästkartan.
Kram Lina

2008-04-26 @ 22:17:31
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: