2008-04-04 ? 09:07:59

Hannes sammandrag av matchen ;)

Såhär lät det tydligen på fikarasten i morse...

Tjejerna här på jobbet frågade om vi hade det mysigt i går kväll, hur vi myste till det osv. Jag berättade hur det var och det var en skrämmande berättelse.  

Vad gjorde ni i går? Vi satt i var sitt hörn av soffan min fru bloggade och jag tittade på hockey för första gången i mitt liv.  

Men skulle ni inte äta något gott, mysa lite? Ju det trodde jag men det blev bara lite te och knäckebröd under slutet på matchen.  

Men du tog väl ett glas rött?
Nej men min fru fick ett telefonsamtal mitt i matchen och försvann ner till köket. När jag kom ner dit en halvtimme senare för att Tinna var hungrig satt hon fortfarande i telefon...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: